Yhdistys

Pyhäselän Metsästäjät on sitoutunut kestävän metsästyksen, riistanhoidon ja luonnonsuojelun periaatteisiin. Teemme yhteistyötä paikallisten maanomistajien, viranomaisten ja muiden metsästysseurojen kanssa.

Pyhäselän metsästäjät

Tietoa yhdistyksestä

Pyhäselän Metsästäjät ry on aktiivinen ja monipuolinen metsästysseura, joka on perustettu vuonna 1958. Seuramme tavoitteena on edistää kestävää metsästystä, riistanhoitoa sekä luonnon monimuotoisuuden säilymistä.

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Pysy kartalla!

Olemme aktiivinen metsästysseura!

Pyhäselän Metsästäjät ry järjestää säännöllisesti erilaisia tapahtumia ja koulutuksia jäsenilleen. Toimintaamme kuuluvat muun muassa erilaiset jahdit, koirakokeet, ampumaharjoitukset ja nuorisotoiminta.

Tapahtumakalenteriimme on koottu tulevat tilaisuudet ja niiden aikataulut. Tutustu seuramme tapahtumiin oheisesta linkistä!